Effekt-case magasin: Trip Trap WoodCare

Annoncørinfo

329.279 læsere overvejer at købe et produkt hos Trip Trap WoodCare efter at have set virksomhedens annonce i magasinet idényt* 

Over 220.000 idényt læsere har allerede søgt info/taget kontakt til Trip Trap WoodCare, og yderligere 154.000 læsere påtænker at søge info/tage kontakt til virksomheden. Det er nogle af resultaterne efter indrykning af en annonce i idényt’s oktober-udgave 2017. Et endnu bedre resultat er, at over 120.000 læsere allerede har købt produktet, og at yderligere 209.000 læsere overvejer at købe det produkt, annoncen handlede om.  

Ud af idényt’s 1,1 mio. læsere har over 975.000 læsere set annoncen svarende til 89% af alle idényt læsere. Det betyder, at det at have set eller læst annoncen har ført til, at 34% har købt eller overvejer at købe Trip Trap WoodCare’s produkt.

Kontakt os på tlf. +45 70 22 02 55 og få rådgivning og inspiration til din digitale markedsføring hos din idényt-konsulent.

*Epinion annoncetest, oktober 2017

4. september 2017
Mere om Annoncørinfo