Effekt-case magasin: Home & Garden

Annoncørinfo

200.000 læsere overvejer at købe et produkt hos Home & Garden efter at have set virksomhedens annonce i magasinet idényt*

Over 330.000 idényt læsere har eller påtænker at tage kontakt til Home & Garden, eller søge yderligere information. Det er et af resultaterne efter indrykning af en annonce i idényt’s september-udgave 2017. Et endnu bedre resultat er, at næsten 200.000 læsere har købt eller overvejer at købe det produkt, annoncen handlede om.

Ud af idényts 1,1 mio. læsere har over 900.000 læsere set annoncen svarende til over 82% af alle idényt læsere. Det betyder, at det at have set eller læst annoncen har ført til, at 22% har købt eller overvejer at købe Home&Gardens produkt.

Home & Garden fik solgt masser af hvidløg

Adminstrerende direktør Michael Elnegaard fra Home & Garden siger:

– Home & Garden, som er en sammenslutning af 30 planteskoler, har i efteråret udarbejdet en annonce, som henvender sig til forbrugernes drømme og forkælelse. Forbrugerne har taget rigtig godt imod annoncen og har besøgt vores butikker i hele landet for at købe økologiske hvidløg.

Kontakt os på tlf. +45 70 22 02 55 og få rådgivning og inspiration til din digitale markedsføring hos din idényt-konsulent. 

*Epinion annoncetest, september 2017

25. august 2017
Mere om Annoncørinfo