Rengøring af granitbordplade
Jeg har en flot ny granitbordplade i mit køkken, men der er nu dannet sig et ret heftigt kalklag omkring selve køkkenhanen. Kan man bare bruge eddike på granit, eller skal jeg bruge et andet middel for at få det væk?
Kig her:
http://www.ask-alex.dk/vis/Haandbogen/Rengoering/Vask-&-rengoering/Fjerne-kalk-fra-ubehandlet-granit/0/3435
Jeg har købt en rengøring/pudsesæt til granitborde hos HTH. Det kan jeg anbefale. Det både renser og plejer.
Tove 2
Du kan købe noget rens som er lavet specifikt til mormor, da det ikke tåler syre. Det hedder marmorrens og kan købes i de fleste byggemarkeder og større supermarkeder.
Tusind tak for jeres gode råd - det lyder godt med et specielt sæt til rengøring af granit. Sådan et vil jeg finde mig.
Mvh Tove
Granit af ordenatlig kvalitet er syrefast så brug bare eddike eller eddikesyre
Få alle specialforretningens fordele, vi kan nemelig alt det nettet kan + meget mere:150 ovne udstilletGratis parkering Gratis opmålingPersonlig betjening Professionel installation Garanteret godkendelse Pejse-Centret33 13 50 45 www.pejse-centret.dk
Vi har et stort og eksklusivt udvalg af gulv fliser og klinker i natursten, bl.a. Græske og italienske klinker og fliser i natursten
Kreative, klassiske, rustikke … Valget er dit! For relativt få kroner kan du gøre hus og have dejligere – og så er det en god forretning. HJEMME GODT, UDE BEDST On-line katalog og nærmeste forhandler på: www.wewers.dk
Se vores store udvalg af fliser. Kan bruges til gulv og vægge. Særdeles smuk og eksklusiv.Meget rengøringsvenlig!
Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.
Tilmeld dig her
idényt findes også i Sverige, Norge og Finland