Annonce
Annonce
Skriv nyt indlæg
Tove
Tove

Rengøring af granitbordplade

Jeg har en flot ny granitbordplade i mit køkken, men der er nu dannet sig et ret heftigt kalklag omkring selve køkkenhanen. Kan man bare bruge eddike på granit, eller skal jeg bruge et andet middel for at få det væk?

0 stemme(r)

Svar

1. Jeanette

RE: Rengøring af granitbordplade

Kig her:

http://www.ask-alex.dk/vis/Haandbogen/Rengoering/Vask-&-rengoering/Fjerne-kalk-fra-ubehandlet-granit/0/3435

0 stemme(r)
  2. Tove

Jeg har købt en rengøring/pudsesæt til granitborde hos HTH. Det kan jeg anbefale. Det både renser og plejer.

Tove 2

0 stemme(r)
  3. Trine

Du kan købe noget rens som er lavet specifikt til mormor, da det ikke tåler syre. Det hedder marmorrens og kan købes i de fleste byggemarkeder og større supermarkeder. 

0 stemme(r)
  4. Tove

Tusind tak for jeres gode råd - det lyder godt med et specielt sæt til rengøring af granit. Sådan et vil jeg finde mig.

Mvh Tove

0 stemme(r)
  5. Kristian

Granit af ordenatlig kvalitet er syrefast så brug bare eddike eller eddikesyre

0 stemme(r)

Annonce
VARM FORNUFT MED EN BRÆNDEOVN

Få alle specialforretningens fordele, vi kan nemelig alt det nettet kan + meget mere:
150 ovne udstillet
Gratis parkering
Gratis opmåling
Personlig betjening Professionel installation Garanteret godkendelse
Pejse-Centret
33 13 50 45
www.pejse-centret.dk

Gulv fliser og klinker i natursten

Vi har et stort og eksklusivt udvalg af gulv fliser og klinker i natursten, bl.a. Græske og italienske klinker og fliser i natursten

Wewers er belægningssten fra A-Z

Kreative, klassiske, rustikke … Valget er dit! For relativt få kroner kan du gøre hus og have dejligere – og så er det en god forretning.

HJEMME GODT, UDE BEDST

On-line katalog og nærmeste forhandler på:

www.wewers.dk

Flotte fliser til køkken

Se vores store udvalg af fliser.
Kan bruges til gulv og vægge. Særdeles smuk og eksklusiv.

Meget rengøringsvenlig!

Annonce

Forum

Nyhedsbrev

Auktion

Quiz

Villatips

idenytoutlet.dk

Find leverandør

Villahjælpen

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Tilmeld dig idényts nyhedsbrev

Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.

Tilmeld dig her

Annonce
Annonce
Annonce

idényt findes også i Sverige, Norge og Finland