Emne

Opret et nyt indlæg
Kea
Kea

Hvad gør jeg med mit juletræ efter julen ?

Vi vender træet på hovedet og sætter det op ad et andet træ, og så fylder vi det med masser af fuglemad ( hjemmelavet fedt iblandet frø/ kerner af alle de slags fuglene kan lide) Træet står helt frem til foråret og vores fugle er helt vilde med det, fordi de fint kan gemme sig inde i det :-)
0 stemme(r)

Svar

1. Peter Andersen

RE: Hvad gør jeg med mit juletræ efter julen ?

Vi klipper grenene af og bruger som vinterdække på roser m.m., de mindste klipper vi ud til kompost. Stammen gemmer vi til at binde tomater o.lign. op (klip så tæt på stammen som muligt).
    PS: Det er ikke nødvendigt at dække roserne før jul, det er den 'bare' frost i februar-marts de ikke kan tåle.
    0 stemme(r)
  2. Lilian Andersen

RE: Hvad gør jeg med mit juletræ efter julen ?

Vi binder det altid fast til et fast læhegn vi har i haven, men ikke på hovedet, og så bliver der også hængt fuglekugler på, så kan de små fugle sidde på grenene og spise.
    Til allesidst brænder vi det på vores bålsted i haven, men har man ikke sådan et, så er de tørre gren jo nemme at knække og tage med på genbrugsstationen der kan man bytte det hele til kompostmuld.
    0 stemme(r)

Annonce
Udestuer er ikke
hvad de har været!

En udestue med sadeltag er det nærmeste man kommer en reel tilbygning til huset, med store glasarealer og en behagelig rumfornemmelse med højt til loftet.

20 91 10 60
www.linkcompany.dk

Facade rens

Mekanisk rensning og imprægnering af facader stopper tilsmudsning
samt alge- og mosvækst.
Ud over det modvirker frost-sprængninger af fuger og sten gør det facaden som ny at se på.

Der ydes 10 års garanti på behandlingen - www.alge-stop.dk

Skydedøre

Lette skydedøre med slanke og elegante aluminumsprofiler til lukning af udestuen eller vindafskærmning på terrassen!
Link Light Alu skydedøre i aluminium, er et prisbilligt alternativ.

20 91 10 60
www.linkcompany.dk

Når harmoni gør forskellen

Everluxx Classic® er udført i vedligeholdelsesfrit og miljøvenligt plast. Det stilrene design harmonerer godt med den danske arkitektur og
de slanke profiler giver et optimalt lysindfald.
Læs mere om Everluxx Classic® på www.hvidbjergvinduet.dk

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Tilmeld dig idényts nyhedsbrev

Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.

Tilmeld dig her

Annonce
Annonce

idényt findes også i Sverige, Norge og Finland