Emne

Opret et nyt indlæg
hcl
hcl

DVD film

DR1 TV sendte søndag aften den 3. januar afsnit nr. 11 af serien LIVVAGTERNE. Jeg glemte selv og få optaget serien - men er der hjælp og hente hos læserne - så vil jeg gerne købe DVD skive med denne udsendelse.
Hcl

0 stemme(r)

Svar

1. JRJ

DVD film

Du kan se afsnittet her på DR.dk

http://www.dr.dk/odp/player.aspx?mt=frontpagetab&st=frontpageTab_0

JRJ
    0 stemme(r)
  2. hcl

DVD film

Ja det er korrekt at udsendelsen kan ses på dette link, men det er en DVD skive med udsendelsen der har min interesse. Tak for oplysningen - hej fra hcl
    0 stemme(r)
  3. Trikker

DVD film

Hej Hcl.
    Jeg tror at det afsnit du mangler, vil blive vist på DR HD kl 19.00 på søndag, bagefter sender de det næste afsnit samtidig med DR1...
    Mvh.
    Trikker
    0 stemme(r)
  4. hcl

DVD film

Tak for dit tip. I det område hvor jeg bor kan vi ikke tage DR HD. Var der mulighed for at du kunne optage afsnit 11 fra DR HD på søndag - så finder vi nemt en betalingsordning for dette.
    0 stemme(r)
  5. Trikker

DVD film

Hej...
    Det kan jeg da gøre. Du kan sende en frankeret svarkuvert med en 50,-kr seddel i så har du dvden næsten lige så hurtigt som posten kan... Kan jo optage afsnit 12 lige bagefter. så du kan se dem i sammenhæng...
    Mvh. Trikker

Send din email adresse eller mobil nummer så mailer eller smser jeg min postadresse
    0 stemme(r)
  6. hcl

DVD film

Hej Trikker. Tak for dit indlæg og tak for tilbuddet - men en arbejdskollega jeg snakkede med fredag havde allerede optaget afsnit 11 og han laver en skive til mig. Håber på et andet tidspunkt at gøre brug af dit flotte tilbud.
    Hej fra hcl
    0 stemme(r)
  7. Trikker

DVD film

Super...
    God fornojelse med serien...
    0 stemme(r)
  8. Ivan

DVD film

Great!
    0 stemme(r)

Annonce
Luksushytter fra
Excellent-Huse

Boskovhytten har forskellige muligheder for individuel tilpasning, herunder forskellige vinduesløsninger. Boskovhytten kan desuden nemt udvides til 30m²-35m² med et ekstra soverum. Hytten er isoleret.
www.excellent-huse.dk
Tlf. 96 25 30 24

FolkeFerie.dk
til ferieglæde for alle

FolkeFerie.dk tilbyder et bredt udvalg af ferieboliger i hele verden. Uanset om du vil på charterferie, køre selv eller holde ferie på et feriecenter i Danmark er FolkeFerie.dk det bedste udgangspunkt

Mere end 20.000 feriesteder
i 41 lande

Dit nye sommerhus er bygget af Excellent

Tanken bag Excellent-Huses fritidshuse er, at de skal være noget andet end parcelhuset. Et sted hvor man mærker, at man er væk hjemmefra, hvor der tilbringes fritid, weekender og ferier.
www.excellent-huse.dk
Tlf. 96 25 30 24

Spændende 8 kantet sommerhus

Lavenergihus tæt ved vandet!

FÅ EN FREMVISNING!

Strandstien 16, Hou - ved Lagunen, Hals

Et sommerhusdesign ud over det sædvanlige!

Ajstrup Tømrer- og Snedkerforretning
www.tagitm.dk

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Tilmeld dig idényts nyhedsbrev

Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.

Tilmeld dig her

Annonce
Annonce

idényt findes også i Sverige, Norge og Finland