Emne

Opret et nyt indlæg
Martin
Martin

Kan jeg forhindre sneskimmel i plænen?

Hej
Sidste år under det heftige snevejr led min glæsplæne ret meget af sneskimmel efterfølgende. Kan jeg gøre noget for at forebygge, at plænen skulle få sneskimmel, hvis sneen for alvor skulle komme denne vinter?

Mvh Martin
0 stemme(r)

Svar

1. Jørgen Nielsen

RE: Kan jeg forhindre sneskimmel i plænen?

Hej Martin

Det er alfa - omega med græsplænen om vinteren, at den står urørt. Dvs. gå helst et andet sted. Fordi ,trykkes sneen først sammen danner den en lufttæt barriere og græsset får minimalt med luft og giver dermed grobund for div. svampe. Kan det ikke lade sig gøre, skal sneen fjernes.
    0 stemme(r)

Annonce
Imprægnering med nano teknologi

Nanoteknologisk imprægnering af tagsten, facader, beton, fliser og alle andre mineralske flader. Først renser vi overfladen for mos, alger og smuds. Herefter skal overfladen tørre inden Hydrosilen.
Ring til os på 40 76 42 02
www.haslevtagrens.dk

Vikingtid er vildt behageligt

Vikingtid er den behagelige tid I kan nyde under en kvalitetsmarkise fra Viking. Beskyttet mod regn, dug - og sol. Vi har et meget omfattende udvalg.
Nok det du ønsker. Ellers producerer vi det.

Tjek det hele på
www.vikingmarkiser.dk
Eller ring 47 10 77 00

Kontrastrig stenbelægning med Åhussten

Du skaber en speciel atmosfære med Åhussten. De let knækkede kanter og bredere fuger, gør Åhussten perfekt til din terrasse, sti og indkørsel.

Du kan rekvirere vores katalog på starka.dk

Timberman trægulve - bedre i længden

Vælg træsort, overfladebehandling samt gulvtype og opnå en flot, tidsløs gulvløsning, der skaber harmoni i boligen. Se dit nye trægulv på www.timberman.dk, her finder du også tekniske data og vejledninger. Se mere på www.timberman.dk eller ring på 99 52 52 52

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Tilmeld dig idényts nyhedsbrev

Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.

Tilmeld dig her

Annonce
Annonce

idényt findes også i Sverige, Norge og Finland