Emne

Opret et nyt indlæg
Simone Nielsen
Simone Nielsen

Hvilken maling ville harmonere?

Hej alle:)

Jeg har længe tænkt på at male min stue, men jeg er meget i tvivl om hvilken maling der ville passe til stilen. Jeg har et par hør-puder og kører sådan lidt romantisk stil kan man måske kalde det. Mine vægge er hvide, så jeg ville male en af dem en flot farve der passede, problemet er bare at jeg ikke ved hvilken farve der ville passe... Jeg har prøvet at søge råd ved en farve-forhandler, men jeg synes det er svært at afgøre udfra de små firkanter. Er der nogen der eventuelt har erfaring med en fed farve?

0 stemme(r)

Svar

1. AH

RE: Hvilken maling ville harmonere?

Prøv at uploade et billede af din stue. Det er svært at foreslå en farve blot udfra oplysningen om at I har nogle hørpuder. Er de naturfarvede eller indfarvet i en eller anden farve?
    Hvad har i for vinduerne? hvilke(n) farve? møbler og deres farve? Etc. etc.
    0 stemme(r)
  2. Simone Nielsen

Hej:)

Jeg har desværre ikke mulighed for at uploade et billede lige i øjeblikket, men puderne er naturfarvede... Der er en 2'er og 3'er sofa og et lille hvidt bord. Jeg vil gerne prøve at holde sådan en Lene Bjerre stil kan man måske sige, jeg ved ikke om det gav et bedre indtryk?
    0 stemme(r)
  3. lotte

Hvad med en meget lys grå i en varm tone?
    0 stemme(r)

Annonce
Granitplader til alle formål

Vi fremstiller individuelle granitplader til alle formål på eget værksted. Bordplader med vask ud i ét specialfremstilles. Brændt, børstet eller poleret overflade.
www.nordiskgranit.dk
Tlf. 97 51 15 11

Landkøkken
moderne funktionalitet

I Danmark markedsføres det rustikke franske landkøkken - BASTIDE, det Shaker inspirerede NEW ENGLAND samt det mest tidløse og elegante landkøkken på det danske marked.

www.firedearth.dk

Design din helt egen Quadrant reol

Quadrants unikke samlebeslag gør det muligt at bygge en spændende reol med varierende sidestørrelser og dybder. Quadrant får aldrig dobbeltsider og uhensigtsmæssige overgange som mange ”kasse” baserede reolsystemer medfører.
Tegn nemt og sjovt din egen reol på www.abc-reoler.dk

Granitplader til alle formål

Vi fremstiller individuelle granitplader til alle formål på eget værksted. Bordplader med vask ud i ét specialfremstilles. Brændt, børstet eller poleret overflade.
www.nordiskgranit.dk
Tlf. 97 51 15 11

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Tilmeld dig idényts nyhedsbrev

Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.

Tilmeld dig her

Annonce
Annonce

idényt findes også i Sverige, Norge og Finland