Emne

Opret et nyt indlæg
Kjeld Larsen
Kjeld Larsen

Rengøring af palletanke

Jeg har 3 palletanke som jeg skal have rengjort inden jeg skal have dem i brug til foråret. Er der nogen som har et godt råd tilat dræbe de alger der vil blive deri. På forhånd tak
0 stemme(r)

Svar

1. Hanna Christiansen

RE: Rengøring af palletanke

Jeg har fået en flaske Home Swim - algemiddel til swimmingpool.

Følg brugsanvisning, sprøjt blandingen i med en god havesprøjte/højtryksrenser lad det stå et døgn. Husk at skylle godt efter.
    Jeg har også brugt det til at rense min havevand"kunst" som fuglene bruger at drikke af.
    Husk også her at skylle godt efter, jeg har i Haveland købt et middel jeg bruger et par dråber af, hver gang jeg fylder beholderen til vandkunsten op.

Håber du kan bruge det, god arbejdslyst.

Hanna
    0 stemme(r)
  2. Mogens Karstensen

Jeg har med interesse læst svaret. Jeg har selv nogle stykker jeg samler tagvand i og bruger vandet til havevanding.
    Så tænker jeg: Kan man ikke bare bruge klor?
    Venlig hilsen Mogens
    0 stemme(r)
  3. Kjeld

jeg takker for svarene det vil jeg prøve. Hvis jeg har forstået det rigtigt så kan jeg godt give det en lille sjat i vandet (som så forbygger)og samtidig bruge vandettil blomstervanding. Det er også dejligt at vaske bil i regnvand så skal den ikke tøres af. Jeg har anskaffet mig en pumpe så jeg kan vaske bil.
    0 stemme(r)

Annonce
Wewers er belægningssten fra A-Z

Kreative, klassiske, rustikke … Valget er dit! For relativt få kroner kan du gøre hus og have dejligere – og så er det en god forretning.

HJEMME GODT, UDE BEDST

On-line katalog og nærmeste forhandler på:

www.wewers.dk

Stensikre klassikere

Herregårdssten har gennem en årrække været det mest populære valg til boliger. Og ikke uden grund. De mange form- og farvevarianter giver muligheder for at tilpasse til netop jeres bolig og behov.

www.wewers.dk
Så får du noget der er smukt!

Webshop med alt til det moderne hjem

Hos dubuy.dk finder du spændende ting til børneværelset og resten af hjemmet. Vi forhandler bl.a. Sebra, Fairytale, Sibis, Sittingbull og Bobles. Vi pakker hver dag indtil kl. 16.00 Vi sender fra 39,- kr. (gratis ved køb for 1.000,- kr.) Se mere på www.dubuy.dk eller ring på 21600021

Udendørsbelysning

Med den rette belysning kan man efter solnedgang vække haver og bygninger til live på ny.
Hos hos skaber vi den hyggelige aftenstemning.

EN VERDEN AF LYS!
viborglysleder.dk

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce

Tilmeld dig idényts nyhedsbrev

Få masser af inspiration til hus og have direkte i din mailboks. Som modtager af idényts nyhedsbrev får du også besked om nye konkurrencer, afstemninger, blogs og debatter.

Tilmeld dig her

Annonce
Annonce

idényt findes også i Sverige, Norge og Finland